TACK!

Kom precis innanför dörren och tyckte det luktade fräscht.... omöjligt, täntke jag. Jag lämnade slagfältet utan att ens plocka bort frullen imorse. Fick syn på den dansande julgranstomten som jag fått i min ägo häromdagen från lilla E. Vore en ovanligt wunderbaumig dansande gran.
Men så möttes jag av detta:
Inte illa.
Nån måste ha nyckel till min lägenhet....
Tog faktiskt ett foto idag. Dagen till ära. Det är ändå en stor dag. Vilket närmare 30 gratulationer från alla världens hörn och kanter på facebook vittnar om. Tänk att "Civilingenjör" är så allmängiltigt att folk i spanien, england, norge, tunisien m.m. förstår och grattar. Me like =)
Jag och mina handledare: Helena Johnsson (tv), träbyggnad LTU (examinator och handledare) och Matilda Höök (th) handledare och "beställare", Masonite Beams.
Jag lär väl aldrig få guldbollen så jag passar på nu istället:
Jag vill tacka min familj och mina vänner och alla inblandade i projektet som har gjort det här möjligt, stöttat, alla lyckönskningar och gratulationer.
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0