Tävla om solskyddsfaktor

Först och främst vill jag be om ursäkt för att bloggen ser ut som den gör. Håller på att uppdatera designen och det tar lite tid att hitta och fixa koder, få till allt och som vanligt med bara vänsterhanden. Så den ser inte helbra ut, och nyss fick den dessutom samma sjuka som jag noterat på kusinvitamins blogg, å, ä och ö försvinner. Lär väl knappt make sense vad jag skriver nu, ironiskt.
Om nån vet hur man fixar det, pls skriv en kommentar eller skicka ett mejl!
Tills vidare är mitt enda tips för den läsare som blir galen att läsa via bloglovin, då funkar det.
(man kan ha bloglovin-konto även om man inte har egen blogg. det är som att ha en twitter och "följa" olika bloggar. eller lika som att prenumerera på RSS-feeds om man nu vill det)
Vill du läsa min blogg genom bloglovin klickar du HÄR
En annan fördröjande anledning till bloguppdateringar är valpen och solen.
Hittade just imorse (vi kliver upp rätt tidigt...även på helger) en tävling från apoteket om solskyddscremer.
Säljer ju själv superbra och har för ansiktet varje dag SPF 25, och har även SPF 15 och SPF 30 för kroppen och även superhärlig after sun. 
MEN, tävlingen lottar ut även barngrejer och för barn rekomenderas just nu fysikaliskt skydd, och vad jag har hört så ska apotekets vara specialdesignade för barn så då antar jag att det är det i dem.
För nog hoppas jag det blir lite Obbola med småtrollen i sommar som vanligt!
Vore ju nice slippa handdukslösningen...
Dessutom kommer jag ju när jag tar bort gipset ha världens operationsärr som lär behöva smörjas och smörjas och smörjas för att inte se förj*ligt ut eller bli skadat. Kommer behöva barn-status på den cremen.

21 bloggare är med och lottar ut, alla finns listade här och det är detta man kan vinna
Ett helt kit för både vuxna och barn (värde 471 :-)

Så innan det är dags för solstolen ska jag gå in och tävla lite!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Säg till när du hittat åt problemet, så att jag vet hur jag ska göra för att åtgärda problemet som både jag och du för tillfället lider av! Kram!

2011-06-05 @ 18:10:51
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0