Ser ut att bli en fin dag idag

Finns det inte en låt som går så?
Börjar dagen med en s.k. "hotellfrukost" á la mamma, och njuter av att vara uppe (väckt) i tid och hinna smutta kaffe och kolla dagens händelser i närhet och omvärld.
Ser ut att bli monstervarmt idag också, så härligt när det är det så länge så man kan börja vara normal och jobba/vara inne/vara vanlig ändå och inte bara panikklä på sig alla somriga kläder och byta varannan timme bara så man ska hinna ha åtminstone hälften av sommarklänningarna per år.
Jag älskar värme och sol och jag klagar inte. Det skulle gärna få vara så här jämt för min del. Eller förresten med ca 2-3 månader med riktig vinter. och en månad vårvinter. Men allt däremellan. Skippa sept-nov och ha sommar då. lika för mars och maj. (april är vårvinter).
Evig sommar, jul och påsk, är det för mkt begärt?
Nåväl, bara njuta nu. Men OM det skulle vara så att någon undrar, så är det jättevarmt att ha gips just nu.
Stranden lockade ända tills jag tänkte tanken på ett sandkorn i gipset.... eller två.... eller.... huvva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0