Hejja Sverige! (och info om blogg)

Bestämde mig för att byta bloggplattform inatt. Varit mycket krångel på senaste tiden, och saknar en del funktioner. Och jag har påbörjat en hemsida på en annan plattform, och sen ytterligare en eftersom det blev enklare med domänadressen. Release senare i sommar/höst.
Så helt plötsligt fungerar inte adressen hit. Superkonstigt. (ändå verkar det varit inne besökare idag, är det bara för mig det inte funkar??)
Ännu mer nöjd med beslutet nu.
Tills vidare verkar det bara funka om man följer via bloglovin eller facebook (vilket också är via just bloglovin och facebook så vet inte hur det funkar för andra)
Anyways, det verkar vara en god idé att klicka på den där gilla-knappen jag skapat, så får vi hoppas det här bara är nåt tillfälligt.
Ikväll viktig kväll. Matchdag. Ingen i spanien har nån aning om att det pågår ett fotbolls-VM. Ändå säger man sig älska fotboll, att fotoboll är livet, nationalsporten etc. etc.
Jag var där när man vann "eurocopa" 2008 och det sägs att det var ännu mer loco förra året när man vann "copa del mundo"
Men damfotboll? Finns det?
Ramblas efter EM-vinst 2008

Kommentarer
Postat av: Cecilia, Livsstilsdesigner!

Ser fram emot att läsa din nya blogg!

2011-07-14 @ 23:39:37
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0