Dans

Har sett ikapp på det omtalade dansbanan i täfteå.
Eller tÄfteå kanske man ska säga. Hade väl varit nice om kommentatorn uttalat det rätt ändå.
Men jag tillhör de som tycker det är ganska mysigt. Varenda en i programmet har ju kul på dansbanan!
Och Lotta Engberg som spelade fyra bugg och en coca-cola (spelal freestyle med fräck musik) för de utvecklingsstörda.... Min favvolåt som liten.
Hur kunde nån tro att de inte skulle vinkla det till nånting bonnigt? Det är inte stureplan, det är väl det som är själva poängen.
Well well, idag närmar sig inlämningen med stormsteg, sen är det dags att damma av innebandyklubban och så småningom den lilla röda.
Hej helgen!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön lördag!

2011-02-26 @ 17:07:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är lite delad gällande det, för det skulle verkligen vara superkul om du kom ner och man fick skrota guideboken för en stund och bara hänga med dig! Du har ju sett staden och vet vad som är värt ett besök! :D Dock så är det ju sista helgen vilket innebär avslutningsmiddag samt både praktiskt och teoretiskt avslutningsprov. Så det är den enda helgen av de fyra som jag tror att jag kommer att vara ganska så fullbokad. Dock så har man tid för saker som man verkligen vill göra, så självklart kommer jag att hänga lite med dig om du bestämmer dig för att komma ner. För faktum kvarstår- Det skulle vara kanonkul! Kram

2011-02-26 @ 17:53:24
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0