Äntligen dags shoppa loss på avanna.se!

Det är inte ofta man får använda ordet fjärmad. Visst är det ett ord?
Har iallafall varit llite fjärmad från omvärlden några dar p.g.a. extremt mycket att göra på jobbet och ingen internetconnection hemma.
Vaknade med mördande huvudvärk imorse trots en lugn after work igår med ett glas rött till maten och en strawberry daquiri till efterrätt och sen hemgång och sänggång kl. 22.
Men har man jobbat lite övertid (19 h) under veckan så är man lagom mör. + jobbade ju i måndagskväll också. Visst var det i måndags "smokey eyes"-kvällen var?
Känns som evigheter sen. Lång vecka. Och trillat in två jobb till. Kul.
Men nu ska jag boka in ledigheter först.
Sitter med kalendern och högarna av olästa tidningar, kom ihåg-lappar, deklarationen, exjobbsrapporten m.m. och ska ha en riktig boka-av-på-att-göra-listan-dag.
Äntligen är då internet tillbaka och jag sitter med fötterna i fotbad och motar nåra ohärliga hälsprickor och går igenom konceptet och schemat inför en SPA-klass på tisdag. Min första ordentliga. Bara haft en testklass med mamma och en gäst tidigare. Superladdad!
Men först ska jag äntligen shoppa loss i www.avanna.se webshop!
Det jag väntat på har äntligen kommit in, och det är dessutom 10% rabatt i helgen!
(signa upp för nyhetsbrev på www.avanna.se så får ni en rabattkod)
Linne-på-linne. Dessutom blondie på blondie på mig. Kommer bli fabulous!
Kan dock inte bestämma mig för silvermet på svart eller det vitsvarta. kanske måste bli både och.
Får passa på med sånt här också när jag har köpstopp. Stödja kvinnliga företagare ingår inte under förbuden i shopstop-året.
Det här kan jag inte heller motstå. Jag som dessutom har änglavingafäste på ryggen sägs det.
Och så leken med alla bloggares "todays outfit"
Detta och så två posters som inte kunde passa bättre än i min rosa hall och mitt rosa liv.

Alla bilder såklart ifrån www.avanna.se

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men jösses och hjälp...nu känner jag mig nästan helt mållös..för de fina orden och för denna megabeställning.

Tack så hemskt mycket Johanna..nu hoppas jag bara att du ska bli väldigt nöjd också med din beställning.



kramar!

2011-04-16 @ 15:50:43
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0