Upp till kamp

Det finns inget annat.

Man kan undra vem som röstade. Får man ha rösträtt utan informationstvång?

Fyra år till och blir det inte ändring så tror jag att jag sadlar om och blir invandrare på kontinenten nånstans istället.

Det är kul med alla demonstrationer, grupper, kampanjer etc. som startat men det är för sent för denna gång. Eller det är nu det börjar. Men nog om det. Tycker de har fått för mycket fokus redan från början. Även om man inte ska ignorera, men ta debatten ordentligt och informera.

Detta är nog kanske det bästa IKEA uppfunnit sen H&M införde fritt val på storlek för under/överdel på bikinis.




Ifall det inte syns vad det är så är det en sån här:


"multihängare" från IKEA.

Väldigt effektiv. Resultat: En stor tom låda i byrån i hallen istället.
Jag kan dock tänka mig att man ska va lite försiktig om man vill ta ut EN sjal...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha kusin det känns som man kan få alla över sig istället för en i handen..men en sådan borde jag kanske beställa med din pappa. För det är fler än bara du som har en låda med sjalar =D

Kram!

2010-09-26 @ 12:45:56
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0