Sol

Antligen tittar solen fram!
Har riktigt harligt vader, inte for varmt men satter man sig i solen blir det riktigt stekande.
Solskydd pa.

Lektionerna ar intressanta och jag laser, strosar, ar med familjen, klasskompisarna etc.

Fick sms idag att Adriana ar i Madrid!!
Min Barcelona-rumskompis Adri! Sa kul!

Sett lite av Alcalá vilket verkligen inte ar san stor stad... suttit pa torget, tittat pa Cervantes hus som inte ar det riktiga utan en replika av ett hus till en valbargad familj pa den tiden. "Inom ratt omrade".
Kopt Don Quijote de la mancha pa orginalsprak med en av de mer beromda illustrationerna (ville ha den med Dalís illustrationer men den var i tva stora inbundna band á ca 5 kg for 60 euro)

Nu ska jag lasa klart en av de bockerna vi har till kursen och njuta av solen, sags att det ska regna imorgon.

Allt ar bra. Intet nytt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Va du verka ha det bra. Det gläder mig att du trivs och får ut så mkt av kursen. Här är allt som vanligt. Vi får höras mer sen. Du kan ju slå en signal nån dag. Eller SMS:a

Kram / mamma

2010-03-17 @ 18:12:01
Postat av: Erika

Vad härligt att vara tillbaka. Ha det så trevligt och njuuuut av Spanien!

2010-03-18 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0