SLUT

I made it.

Vasaloppsspinning. Fyra spinningpass på raken, med lite blåbärssoppa och aktiv vila framför storbildsskärmen.
Tack och lov att det var bra före idag så vinnaren tog bara strax över fyra timmar. Ibland har de hållit på nästan fem....

Mäktigt att spurta med på slutet med TVn, hög musik på och dessutom med JÖRGEN BRINK! i täten!
Mannen med evig stämpel om att gå in i väggen. Vid fel tillfälle. Han kom igen.
Jag lyfter på hatten.

Jag hyllar även alla de motionärer och tusentals åkare som åker vasaloppet utan att vara elitidrottare. De har förmodligen nästan lika hög puls hela tiden och de håller på i två, tre och fyra gånger så lång tid!

Min kompis som höll på i över 11 timmar... exakt HUR trött lär man vara då??

Mitt spinningmarathon känns som en piss i mississippi i jämförelse.
Men ack så nöjd jag är. Och trött i benen.

Soffan resten av dagen och söndagmiddag hos mamma och pappa. De får komma och hämta mig, annars kan jag inte komma...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! Bra jobbat tjejen! Kram

2010-03-08 @ 19:28:09
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0