Shanghai nästa

jajjemän!

Sökte och kom med till en extrainsatt arkitekturkurs som består av en studenttävling i hållbar stadsplanering. I SHANGHAI!!
Vinnarna får ställa ut i paviljongen. som mina arbetskollegor ritat.

Jag som varit grön av avund kommer få åka dit jag med!
Visserligen några dagar innan världsutställningen börjar men det går väl se ändå. Det är ju byggnader som gjorts så de går väl se lite innan förhoppningsvis. Eller så stannar jag.

Närmast på agendan är dock vasaloppsspinningen imorrn. Jag kommer förmodligen att svimma.

Ska sent omsider duscha efter skidskolan nu och sen lasta in lite mer pasta och krypa ner och läsa en stund.

Har ju projekt tusen i ordningen att försöka hinna med: spanskan.

Eftersom jag drar till Madrid två veckor på fredag för en spanskakurs och lite känsla av semester så måste jag läsa ut en bok innan. helst.



http://www.expo2010.se/svenska-paviljongen/

Kommentarer
Postat av: Lisa

WOW J! Vad roligt att du kom med på den kursen och i Shanghai dessutom! Himmel vad du reser och far, själv åker man igenom Sverige cirka två gånger i veckan, men det är inte riktigt samma sak. Har dock funderat lite på att om jag skulle starta i Karlskrona och därifrån flyga två timmar söderut, istället för norr ut, att jag skulle komma till betydligt varmare trakter :)

Nope, nu borde det vara spanska för din del och sjukvård för min egen del. Två prov imorgon, bäst att fokusera! Kramar!

2010-03-07 @ 10:35:44
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0