Lite sliten fast ändå inte

Lite segt har det varit idag att jag jobba måste jag erkänna.
Fast kul och skönt vara tillbaka också.

Hem i lördags mitt på dagen och hade sovit mig igenom de mesta av flighterna och väntan.
Hem några timmar och ladda upp med en pizza, powernap, dusch, kaffe, en bailys och så iväg på klassåterträff, 10 år sedan nian. Helt sjukt.
Tiden går fort. Fast jag måste säga att jag känner inte som det var igår vi gick ut nian precis. Har hänt rätt mycket. Men måååånga bekanta där, kändes som alla var där. Musik från högstadietiden och det var fullt ös.

Nu är det nya tag som gäller men ikväll ska jag mest slappa, det verkar vara nu timmarna kommer igen.
Dessutom börjat med en liten detox-kur idag, ganska välbehövlig utan att gå in på detaljer.

Snart påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0