Fredagspust

Kört ett spanskarace i veckan med uppladdning med Marit som kom hit för översättningstentan (som jag tack och lov hade tentat av) och åt galet gott på Taj Mahal.
Satt två nätter till två, gatt gå till jobbet för att få något gjort. Och äntligen, idag kunde jag skicka in sista hemtentan. Läste den imorse och den var förvånansvärt bra måste jag få erkänna. Jag har verkligen gillat litteraturdelen på kursen.

Sen dök det upp ett riktigt tokrace på jobbet i eftermiddag som vi faktiskt lyckades bärga. Därefter var jag så trött att jag bara gick och köpte sushi och lite picnic och satte mig i parken och tittade på älven, molnen och solen.

en powernap för lång per definition på spikmattan senare så är jag tillbaka on track, har röjt undan andra världskriget från hallen, diskat en veckas disk och hällt upp en gammal sista slatt ur en flaska rött och gjort popcorn och köpt lite karra på bubblan.

Sitter just nu med fötterna i fotbad med det nya pedikyrsetet jag inhandlat av mig själv och bara njuter.

Imorrn går årets turné till Luleå och avslutningsfestivalen med pilot light.

Blir förmodligen sista gången. Med mina kompisar där åtminstone, känns lite konstigt. Men kanske träffar jag dem om två veckor på midsommar. Ännu ett kapitel att sakna och minnas, som inte kommer tillbaka.

Lyssnar lite på Cohen på lite för hög volym för min stackars vapendragare T41an och slås av att han ju faktiskt sjunger ganska ljust. Hände nåt med hans röst under de där typ sex åren i kloster?

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldrig fel med popcorn. =)

2010-06-07 @ 15:50:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0