Tiiiidigt

Helt sjukt vad jag är vaken tidigt. Ligger kvar i sängen med laptopen och repeterar spanskaredovisning.
Hoppas jag inte glömt nåt annat inför spanskan idag. Inte så att jag kom mig för att göra några övningar i nån annan delkurs igår precis.

Ska på jobbet på förmiddagen och om jag ska hinna städa undan nåt av mitt eget måste jag vara där innan alla andra. Sen är det fullt ös.

Så räknat bakåt med att hinna skriva ut allt härhemma, plocka ihop alla saker etc. så var det bara att ställa wake up-lampan tidigt nanting. Men denna gång funkade det, jag ÄR vaken.

Men nu när den precis slocknar igen inser jag att det redan gått en timme och jag har nog spräckt tidplanen lite redan. Fast klockan är kvart över sex.
Men jag har repeterat 2-3 gånger vad jag ska säga så det känns bra. Upp och göra kaffe nu.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0