Lord of the Dance

ÄNTLIGEN fick jag se riverdance!!
Jag har längtat och velat se i säkert tio år och aldrig kommer de väl till Umeå?!
Men till slut så gjorde de det, inte hela truppen och inte Michael Flatley men vad gjorde det?
Det var EXAKT så bra som på youtube, dvd, förväntat.

Sjukt, skadat, äckligt J*la bra!!!

Jag ville aldrig att det skulle ta slut.
Bara stegrades, glittrigare kostymer, pampigare och snabbare danser, mer och mer fioler och ja...
Det goda vann över det onda.

Otroligt tråkig recension i VK idag. Man måste inte kritisera bara för att man är kritiker.
Ge 4 kurrar och klaga en hel artikel på att de har för mkt glitter??
Vad trodde hon att hon skulle på?

Neonkläderna och det faktum att alla tjejer en låt slängde av sig in på trosor och BH reagerade jag över, det hade de inte behövt, jag hade gärna sett glitter helt igenom.
Och de pampiga krigarkostymerna som inte var ett dugg speciella om det inte hade varit för de mäktiga danserna.
Att det flyttat till Idun från Umeå Arena gjorde det inte sämre, trots att det var litet. Blev väldigt intimt. Ruggigt bra Lord också.

Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0