Life...

is what happens to you while you're busy making other plans.

Inspirerande föreläsningar idag på uniaden.

Jobb länge, och jobb på kvällen men däremellan fick jag dansa!
BodyJam är nog det roligaste jag upptäckt på länge! Nu är det nytt kvartalspass också. Svårt som sjutton.

En liten endorfinkick gör att jag är uppe och gör planer och försöker få känna att jag är vaken någongång utanför jobbet.

Det andra jobbet, fristående hudvårdskonsult, kräver mer och mer strukturering. Som MK själv sa:
plan your work and work your plan.
Funkar på allt i livet. Så blir det inte bara som det blir.

A vision without action is a daydream - action without a vision is a nightmare.

Soki Chou, IT-prinsessan, var en citatmaskin.

You are born and you die, the rest is up to you.

http://www.uniaden.com/forelasare-soki-choi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0