Födelsedagskalas med endast objudna gäster

Eftersom jag fick objudna gäster i form av några miljarder streptokocker i halsen så kunde jag inte bjuda fler på nåt kalas.

Startade dagen med en vit pastill av märket kåvepenin och efter tillräckligt lång tid på fastande mage, och en skön omsomning, lite frukost och till det en aningen mindre vit pastill av märket ipren.

Totalt har jag fått i mig 5 tabletter idag och det är väl ett helt ok kalas.

Drack upp allt kaffe och tittade lite på film och har läst lite.

Fick höra att det var -17 grader ute och efter halva dagen med pillerdiet så var det bara sängen som gällde och jag har inte gått till jobbet och lyckats ladda telefonen, skriva S på tavlan och uppdatera mig idag heller.

Men man hinner ju fundera och reflektera lite när man är sjuk. Tänkte att jag skulle tänka över året som varit och hur jag vill ha nästa. Riktigt såå långt har jag inte kommit mer än att jag bestämt att det ska bli ett bra år.
Jag ska bara göra sånt jag vill, eller sånt som leder dit.
Men inte ställa för höga krav.

Nåt jag har tänkt på är denna blogg. Den började ju som en resedagbok och fyllde sin funktion väl, men har med tiden sedan jag flyttat hem blivit allt mindre intressant. Den skulle behöva en ansiktslyftning.
Men jag orkar ju inte anstränga mig, och vem skulle vilja läsa just här nåt som finns överallt annars?

Och jag får inte blogga om det jag jobbar med, inte så det blir direkt reklam. Och inte heller smygreklam.

Men tips. Jag googlar ju själv nästan ohälsosamt mycket på olika hemmagjorda schampoon, huskurer, hudvårdstips, produkter m.m. så varför inte bara samla det jag tycker är bäst?

Sagt och gjort, jag tror jag börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

DEt hördews som en bra idé!:) Men även om du skulle ha fortsatt i samma anda så skulle du i alla fall ha haft kvar din kusin som läsare, man vill ju veta hur du har det :)

När har du tänkt att dina andra gäster, vi som förhoppningsvis är bjudna, ska få komma på kalas?Kram

2010-01-07 @ 10:40:29
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0