Nya tag

Så var semestern slut. Jag kan dra till med ALLA klassiker, bl.a.
- vad fort det har gått!
- har det inte regnat lite väl mkt?
- jag har inte blivit ett dugg brunare
- jag har varit i stugan och hemma mest

etc.

Ska det va såhär? För evigt liksom... ett år till nästa gång man får säga sådär.

Dags att börja se fram emot hösten lite! Göra det bästa av den och inte bara längta till nästa semester. Faktiskt så känns det så.

Börjar exjobba på riktigt nu också, fullt ös medvetslös. Men snart klar civilingenjör, det hägrar som en sjukt fet morot. Undrar om jag ska köpa en ring när jag är klar. (för tydligen får man inte den av skolan, snålisar)

Söndag med 5- & 35-årskalas, kaffe med Josse på msn, läsa lite, strunta i att jag skulle behövt plugga lite inför imorrn, ladda och njuta sista dagen innan höstterminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0