Dr. Feelgood

(dagens titel rippad från bästaste E och remixad från eurodisco till glammrock)

Mår bättre.

Tokdyngförkylning slog till i torsdags vid lunchtid. Hejdå (h)juldagen, cykelloppet från ammarnäs till sorsele.

Kanske kroppen fattade hur jobbigt det skulle va och slog till med den enda fungerande taktiken: halsont.

Idag mår jag bättre efter massa espiritox och en monterad rullgardin (läs nattsömn).

Fick ett samtal för ca 2 timmar sedan från en flåsande kusin som hade 3,5 mil kvar av loppet och strax skulle byta till rullskidor. Mangan släng dig i väggen.

Haft några underbara dagar med Linda på besök, mix av jobb och umgänge.
Nice med kompisar. Alla flyttar till sthlm. Bloody huvudstad, måste alla jobb finnas där? Varför fick just jag ett någon annanstans? för jag gillar ju mitt jobb. Och alla andra "måste flytta till sthlm för det är där jobben är". Nehej?


Jag är dock glad att jag har ett jobb och i och med förkylningen så är jag hemma från stugan och åkte på massor med, visserligen roligt, jobb hela helgen. Och har jobbat för mkt i veckan så exjobbet är lite på efterkälken för tillfället. (kommentarer liknande "vad var det jag sa" och "trodde du något annat" undanbedes)

Otur att jag vaknade pigg idag och att solen strålar efter en veckas frånvaro! Grymt för alla som slavat en vecka och deppat över att semestern är slut att den bjussar på att komma tillbaka då man som bäst behöver den!

Gläds åt Linda som får en fortsatt superhelg i umeå med uteserveringar och tjejhäng och att jag trots allt har världens roligaste jobb.

Kommentarer
Postat av: Ravndaniela

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-02-15 @ 11:32:26
URL: http://ravndaniela.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0