Inte ett askmoln på himlen

så kanske ändå. jag håller tummarna.

startat helgen bra med SPA igår med mamma, pappa och kusin. Härligt att vara tillbaka där redan, jag och mamma var där i söndags efter vi haft systuga hos mig och jag inte hade sytt en soffkudde.

Börjat dagen med amerikanska pannkakor och kaffe och läser bloggar jag gillar och inte gillar.
Undrar varför jag läser de jag inte gillar...

Älskar läsa Kinnas blogg från ammarnäs, då får jag en liten dos av att veta vad det är för väder där och vad som händer. Fast bara i hennes liv, som jag egentligen inte har så jättestor anknytning till. Men momme bloggar ju så sällan.
Tror jag ska ringa henne idag däremot, det är hon bättre på!
Men finns ingen fler som bloggar från ammarnäs??

Börjar så smått hoppas igen på att resan går att genomföra. Min förhandsfavorit är Englands paviljong:



overkligt eller hur?

men va fan... den blev så!


Kommentarer
Postat av: Maxbettina

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-05 @ 17:46:15
URL: http://maxbettina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0