Farsdag och mysig söndag

Fantastiskt kul utekväll igår!

Spontan inflyttningsfest med fyra tappra som gjorde tacos och spelade mariokart. mitt favoritspel, nu på nintendo wii.
Fick äntligen vinna sista racet innan utgång på schlager/coverclub där vi röjde rejält.

Startade dagen med två treo i slow motion och begav mig efter lite småjobbande och disk till rödäng och uppvaktade pappa lite och gick över till fiolstråket där det vankades disco hos någon som var avundsjuk att jag var på disco igår.

Bakade pepparkakor, gjorde julgodis, hade med mig nintendo wii och spelade ännu mer mario kart.
hem och åt farsdagsmiddag med rester från en festmiddag igår och hämtade den gamla discokulan och så iväg till fiolstråket igen för ett riktigt skojigt entimmesdisco till smurfhits och nittiotalsdängor.

Tänk om alla dagar kunde vara så här! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, jag missade med andra ord en superdag! Fast inte superhelgen, för den var jag del av :)

Själv satt jag igår i en ishall med killarna och kollade på hockey, vilket inte var helt fel det heller om det inte hade varit så jäkla kallt (hade hunnit glömma bort hur kallt det egentligen är i ishallarna runt om i landet). Men det bästa var nog att jag fick komma mig hem redan imorse :) Men pepparkakor och smurfhits..varför stannade jag inte?!

2009-11-09 @ 12:34:16
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0