Den dubbla tystnaden nu tyst

Jag har gett mig in på en korkad grej (förutom idiot-löpträningsprogrammet som håller på å förlamar mig) nämligen en sommarföljetong i VK. De publicerar en tidningssida om dagen i åtta veckor och jag blev utdömd direkt av nära och kära att ens försöka mig på en sån följetong. Men jag tycker det är mysigt med morgonkaffe och den där, jag kliver upp lättare då.

Så slutar det med bokstavligen en riktig cliffhanger i lördags och söndagen får man ju ingen tidning så imorse hade jag gjort frukost, kokat kaffe, gjort mig redo... och jag bläddrar och bläddrar igenom tidningen och läser lite smått och gott på väg fram till höjdpunkten men icke. Jag hittar den inte. Jag har bläddrat igenom tidningen flera gånger för att se om den ändå är där någonstans men jag tror inte det.

Funderade först på att ringa eller mejla VK och fråga men inser att där går nog gränsen för kärringvarning.
Jag inser ju också att det är ett mindre problem jag har som kan avhjälpas ganska enkelt.
Får bli nån annan av mina sommarböcker istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0