Stå upp!

Var i helgen på min andra stå upp-show i mitt liv, den första var i barcelona (på engelska) och nu då den andra. Jag och Sandra som fick en impuls och hittade biljetter på blocket. Özz, Soran, Måns och Björn gustavsson! Den ena roligare än den andra. Björn var ju såklart sjukt rolig men slår ju lite från underläge tack vare sin hype och jag var mycket imponerad av de andra och även hur de höll ihop hela showen och fick till en bra helhet.

Trots mina ambitioner och kaffedrickande blir det inte mycket jobbat på mitt projekt än så länge, utan jag sitter och tittar på foton, funderar vad jag ska framkalla, gruvar mig för att göra klart mitt gamla projekt "fotoalbum för tågluffen 2005".... Fick mina foton från Jordanien idag på dvd från grekland! =) Fantastiskt med riktiga brev, tack peggy! Spanskan går inte heller så superbra då kurshemsidan är en djungel och jag upptäckte att en av sagorna/texterna vi skulle läsa i själva verket var en hel bok! Suck. Men det är säkert nyttigt. Har beställt den nu, hoppas den hinner komma innan nästa kursträff! Ska skriva en recension på den, känns som tillbaka till läsecirkeln på mellanstadiet. Och jag bara längtar tillbaka till barcelona när jag läser spanska. Och tittar på kort.

Har ju dock, sent omsider, fått upp en del foton från Jordanien här.
Ska strax gå en promenad med mamma och få bort sista träningsvärken (läs träningssmärta) för att va laddad till ett nytt bodypumppass imorrn.
SEN ska jag antingen effektivisera lite med fotona eller göra ett ryck (om det går) med projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0