Världstouren i voleiplaya! =)

Världstouren i beachvolley är här!!!
Gick dit först för två kvällar sen när det va slut på matcher och kände på stämningen, alla som va där och träna och igår var jag och erika där och tittade i nån timme och idag när ingen av oss har spanska, skola, grupparbete eller nåt annat så blir det en heldag! Solen strålar och jag får sånna härliga sommarkänslor och flashbacks till förra årets Ume City Beach när jag jobbade i caféet hela veckan och var riktigt inne i det. De har här, liksom i umeå, arenan på ett torg. (Plaza Espanya brevid de kända fontänerna) och runt omkring har de byggt upp mindre planer med små läktare för kvalspelen, träningsplaner, gym, resturang etc. alla som vet var Barcelona-paviljongen kan tänka sig att det är precis där utanför som planerna med mindre läktare är.
Där såg vi igår Berg/Brinkeborg förlora mot lettland så vi får se hur det går för dem idag.
Är även andra svenskar här men det är en djungel att förstå spelschemat och det finns inga tider uppsatta så man får nöja sig med det som är när man kommer dit. Bra stämning när spanien spelar iaf, och det är många spanska lag! Gratis varje dag också så idag är det säkert som igår, mest skolungdomar, men imorrn och söndag antar jag att det blir mer folk.

Nu ska jag bara göra lite solidworks först, har sista delprovet på måndag och jag har inte så höga förhoppningar på mej själv. Och nu har jag fått tillbaka definitivt svar på projektet och det är nåt fel på det, men inte ens min lärare vet vad, det är någon högre överkoordinator som rättat, men det är nåt med presentationen och min lärare trodde det hade nåt med zipningen att göra. (komprimeringen som jag f.ö. gjorde till .rar som det stod att man kunde) trist grej att kugga på men som sagt, det har ingen betydelse för slutbetyget. och om felet består i nån presentationsgrej har det ju lite att göra med mina kunskaper i solidworks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0