Jag tror jag är underkänd.... fett så att säga

Jepp, så var den här, den dagen det var dags för mej att kugga, bli underkänd, sågad vid knäna etc. Jag som alltid brukar klara prov och uppgifter galant och ändå oroa mej för hur det ska gå. Och jag har inte "bara" inte fått godkänt, jag har fått ingenting. Noll. Hur dåligt är det då? Det här med att "skrapa" poäng existerar uppenbarligen inte i katalonien. Hejdå slutprov i den kursen.

Mitt första delprov fick jag 4 av 10 och jag tyckte själv att det var helt ok men tydligen var det ganska dålig.
Mitt andra delprov lämnade jag bara in några streck så det förväntar jag mej inte få mer än 0 eller max 1 på för att jag iallafall lämnade in och var där och gjorde det. (förstod inget av katalanskan, de hade lovat en version på spanska men icke. och dessutom ett rätt svårt prov)

Dessutom har vi gjort ett stort projekt där vi CADat en liten mojäng som jag tror är en ventil. Jag slet som f*n för att hinna lämna in innan mina föräldrar och kompisar kom och la ner säkert 5 heldagar på det. Jag läste hela boken "Solidworks for dummies" och försökte verkligen. Jag frågade läraren i god tid om något fattades, hur man gjorde det sista som jag inte förstod och han visade och sa att det var bra.

Så nu loggar jag in för att kolla om han svarat på mitt mejl om det andra delprovet och ifall jag fortfarande kan klara kursen, och hittar resultaten för projektet. Och vad får jag? NOLL!!! AV TIO!!!
Jag har slitit som ett djur med det och verkligen gjort mitt bästa, och till slut tänkte jag att nu får det vara nog, det har ändå ingen påverkan på slutbetyget och alla andra gör ju tillsammans men jag måste göra själv för jag känner ingen.
Men det var tydligen inte mödan värt. NOLL???? Hur är det möjligt? Jag trodde faktiskt inte ens att det gick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tänk på alla prov som det har gått bra på! Häng inte upp dig på ett prov, det lär ju dyka upp fler i framtiden..Dock så är det inte roligt att det blev noll poäng när du kämpat så hårt. Ett poäng kunde han väl ha gett för slitet, eller iaf. sagt till vad du behövde förbättra när du bad honom titta på det. Man säger väl inte att ngt är bra och sedan inte ger eleven några poäng!
Kramar

2008-05-12 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0