En kurs (nästan) avklarad

Hade idag presentation på spanska i kursen Basic Design där vi gjort en kaffebryggare för bilar i norden. Det gick jättebra och det är skönt att ha det bortgjort. Men ännu skönare att själv veta att jag sa allting som jag skulle och inte sa nåt fel (inget fatalt iallafall) och att vår grupp dessutom hade överlägset bästa projekt och presentation. Det slutade med att jag fick göra powerpointen iallafall för han som hävdat att han skulle göra det hade gjort den fulaste powerpointen i historien (tänk text som åker fram från alla håll, knallröd och -blå text, bilder som täcker delar av rubrikerna, ingen organisation eller stil nånstans)
Och vi fick de bästa nyheterna på länge, nämligen att normalt sett så brukar slutprovet bara vara för de som inte får godkänt på sitt projekt. Jippie!! Hoppas hoppas! Jag har inte ens varit på föreläsningarna för de har varit på svår katalanska men en av lärarna hävdar att har man gjort projektet helt och fullt så har man gått igenom alla faser och tekniker som gåtts igenom på föreläsningarna. Som sagt, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0