En hyllning till Björn Gustavsson

Han är så sjukt rolig!!
Jag har ju missat hela hypen hemma i Sverige med melodifestivalen och tog igen det nu med ca 2 timmar framför youtube.... Jag är fast.

En som inte är lika het är Sveriges bidrag i eurovision... Vi kom inte ens till den riktiga vad jag förstår? Och jag har hört från säkra källor hemma i Sverige att hon skulle ge sej ut på PR-turné och allt möjligt!
Faktum kvarstår ju att låten var värdelös, då spelar det ju ingen roll att hon vunnit hela skiten en gång förut. Jag vet ju inte vilka andra bidrag som fanns, eftersom jag som sagt missat hela ståhejet, men alla som röstade på den låten kan ju inte heller ha hört några andra bidrag. 

Jag skulle plugga ikväll, men det blev Björn Gustavsson istället.
Tackade nyss nej till att gå ut och ta en öl och kolla lite på CL-finalen, och känner mej otroligt tråkig och pluggig men samtidigt nöjd för jag har inga pengar att spendera och plugg upp till öronen. Två arbeten som ska in nästa vecka, varav ett som ska presenteras, ett prov nästa vecka och två den 2a juni.

Björn Gustavsson fick va mitt roliga och min paus för idag.
Ska försöka CADa lite en stund...... Nu kör vi, full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0