Viva España!

Ja, vad kan man annars göra? Än att vända kappan efter vinden och hejja på de som står en näst närmast när vi själva åkt ut.
Våra kanaler har dislokaliserats p.g.a. klumpiga fingrar (ja, det är inte Martin Timell jag bor med direkt) så jag fick lyssna på webbradio och hörde mina grannar i förväg på straffarna eftersom det var fördröjning.
Hör inte så mkt här, jag är hemma för att gå upp och (förmodligen) kugga mitt sista prov imorrn men raketerna och smällarna som egentligen är till San Juan imorgon bränns av nu hör jag.
Nu hoppas jag verkligen att de slår ut ryssarna, jag har inte riktigt kommit över Sveriges insats ännu, och att ha fått stå ut mot nederlaget mot just Spanien, I Spanien och sen bli utslagna av Ryssland!
Så nu möts de igen och nu finns det ju inget annat än España.

Haha, i skrivande stund brassade P4 igång min rubrik-låt, matchen till ära. (Dock är det inte känt i sverige att det är en mer eller mindre en fascist-sång sen franco-tiden)

Men jag håller med i texten vad gäller semin mot ryssland: España por favor!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det många i Sverige som hejar på Ryssland..! Dels för att de spelat ganska bra fotboll men mest för att de spöade faviriten Holland. Det ger lite upprättelse åt Sverige. Vi kanske inte var såå dåliga trots allt

Mamma

2008-06-23 @ 10:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0