Robert och Lisa

Nej, inte min kusin och hennes pojkvän utan två helt skiljda historier.

Nummer 1. När vi var ute i torsdags på farewell-party för erasmus studenterna så var det en slemmig typ jag inte hade lust att prata med som frågade vad jag hette så jag sa Emma som vanligt när jag inte är intresserad av att lära känna dem. Då hörde min kompis det, varpå hon ville göra samma sak men blev så ställd så hon kläcker ur sig: Robert! =) Killen såg minst sagt förvånad ut.

Nummer 2. Igår var vi på konsert med en Lule-tjej som pluggar här som skriver låtar och spelar på barer här ibland. Har band hemma i Luleå men här blir det mest lugna låtar med henne och gitarren. Underbart!
Och efter henne en annan kille som spelade in loopar, dvs. gjorde ljud/sång/rytm och lät det gå på runt runt och la på mer och mer eftersom. Och komponerade på så sätt massa olika läckra kombinationer eftersom.
Lugn och skön kväll, vi firade Sveriges nationaldag lite också med sill och potatis, jordgubbar och grädde och chokladbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0