En riktig skitdag

Igår va en underbart strålande dag med en ny strand upptäckt och sen ett överraskande hellregn så jag och Anni hoppade in på första bästa tapasbar som var jättemysig och åt jättegoda tapas och husets vin var min favorit, Torres (som jag fick av brorsan i födelsedagspresent som uppvärmning inför hela barca-grejen)

Idag däremot vaknade jag till mulen himmel återigen och en massa små anlendingar som världen inte kommer gå under för, men som känns som anledning att ha en riktig skitdag.

För övrigt är det transportstrejk här och strejk är ju en bra grej och jag tror inte vi kommer dö av hunger i Europa år 2008 men faktum är att det är rätt tomt på hyllorna i affärerna och det finns ingen bensin (inget som drabbar metro-åkarna)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hiss eller dissa i min blogg :)

2008-06-13 @ 09:57:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att du bokat hemresan Då behöver du ju inte fundera mer på det. Nu får du njuta och ta vara på den tid du har kvar i Barca. Och jag kan börja se fram emot att du kommer hem.

Kram // mamma

2008-06-15 @ 20:03:18
Postat av: moster

välkommen hem!

2008-06-16 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0