Svensk vittvätt

Det fungerar, svenskt vittvättmedel! Allting är vitt igen, lite vanish, klorin och en vanlig vittvätt så är allting skinande igen =) Efter månader av endast kulörtvättmedel (i spanien finns det svart- och kulörtvätt, vill man ha vittvättmedel får man leta ihjäl sig) och dessutom tork uppe på terassen i en storstad så är allting mer eller mindre grådassigt... men nu är det blanco igen!

Lite resfeber inför Jordanien nu men är lugnad av att ha fått kontakt med flera IAESTE-representanter därnere. Dock kommer det va riktigt varmt och jag måste som misstänkt ha långärmat och i princip långbent på mig på jobbet. En annan sak jag glömt var att de har ju inte må-fre veckor utan lör-tors. Det blir nåt nytt men det ser jag bara fram emot!
Haft så otroligt sköna två veckor här med strålande väder hela tiden så jag har badat mer än vad man vanligtvis brukar hinna med på en hel sommar och nu väntar strax grillat (fläskkött, hehe) igen!
Sen en sväng ner på stan med kusin Stina och ta oss nåt gott och umgås barnfritt för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, ja ibland uppskattar man det svenska livet faktiskt :P

2008-07-16 @ 17:10:54
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0