Pa plats i Amman

Sadar, nu ar jag pa plats. Efter att ha gatt ut tva vandor idag for att leta internetcafe sa hitta jag tillslut en dator i lobbyn. Det sags den ar gratis men vi far val se vad de sager.
Just nu har jag bara kommit hit och ar trott, men har traffat nagra andra IAESTE praktikanter och har precis tackat nej till det sedvanliga tvanget att ga med ut och festa. Trodde det skulle va slut pa disco-tiden men tydligen inte.... Ska fa borja imorgon och blir upplockad tillsammans med en tjej jag ska jobba med av var chef for att aka till jobbet. Vi gor tydligen ingenting och de bara sitter med sina egna datorer och surfar.... Och jag som inte ens tog med min... Suck...
Sjukligt varmt ocksa, svetten bara rinner. Har pa hotellet ar det dock mycket vasterlanningar sa man kanner sej inte helt utanfor men ute pa gatorna finns det knappt kvinnor och de som syns till har kladda fran topp till ta. Suck igen... Men det var jag ju installd pa.
Fick en kort forhoppning nar det visade sig finnas swimmingpool har men den visade sig forst och framst vara inomhus och dessutom last. Ska val fraga igen senare. Finns aven ett gym som ar oppet vissa dagar for tjejer sa jag kan nog trana lite kanske. Dock inga traningsklader med mig heller. Kanns som jag glomt allt som varit vart att ha med.... Mina sandaler lamnade jag, tankte de var for turistiga. Dock fattade jag inte hur brannheta ett par svarta ballerinaskor skulle vara... Men men, allting loser sej sakert och det kanns skont att fa borja jobba redan imorgon och komma in i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0