Flyt

Igar hade vi flyt, jag och Nathalie. Satt och skulle kolla mejl om galapagos for tusende gangen och hade fatt fler fragor och krangel da jag fick en snilleblixt och chansade pa att han hade msn messenger och testade med mejlen. Och online var resebolagssnubben och vi kunde fixa all information. Hann precis till banken typ 3 min i fem och betalade in resten. Jag var tvungen att fixa mitt internationella studentkort och fick aven det gjort!
Kopte lite pyssel for att gora armband och diplom till barnen pa engelskakursen eftersom vi har sista lektionen idag. Sprang over en bok jag velat kopa lange: cien años de soledad = 100 ar av ensamhet av Gabriel García Marquez.
Kopte aven bussbiljetterna till Guayaquil pa torsdagkvall sa nu ar allt klappat och klart!

Nastan... for jag fick precis veta att jag maste installa mig med mitt ISIC-kort personligen for att fa min studentrabatt sa jag som just bestamt mig for att hanga pa kompisarna till atacames for lite shopping och umgange far vanligt aka in till centrum igen.... suck.

Nu engelskalektion for sista gangen! Sjukt att tiden gatt sa fort, kanns nastan trakigt att lamna om det inte vore for allt roligt som vantar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Oj oj oj, nej men jag är inte avundsjuk....eller något....Låter som att du har det fantastiskt, trots knäppa guider och udda nunnor!:) Och vilken lärare du är! Diplom och armband och grejer, de kommer nog att saknar dig en hel del när du åkt. Ta hand om dig och ha så roligt i fortsättningen också!

Puss och kram

P.S. Man kan lita på Johanna för att leta upp croissanterna:)

2009-03-26 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0