Resplan

Resplanen ser ut som följande:

2 feb till Sthlm - Quito (Ecuadors huvudstad)
3 v spanskakurs och lite utflykter och utforskning av staden
21 feb Quito - Esmeraldas (Norra kusten i Ecuador)
5 v volontärarbete i projekt av Skandinaviska Institutet
Projektet heter fundación amiga och är ett center i "byn" Esmeraldas på 300000 invånare där jag ska jobba främst med kvinnor och barn. Finns skola med både lite sömnad, snickeri, fotboll m.m.
Se mer under fliken om "samarbetspartners"
28 mars Esmeraldas - Quito
29 mars Quito - Bogotá (Colombias huvudstad)
1 v Hälsa på vänner jag lärde känna i Barcelona och eventuellt om jag har tur träffa andra kontakter via vänner och bekanta
8 april Bogotá - Miami
1 dygns "strandande" i ordets båda bemärkelser i Miami eftersom AA ändrat sina flygtider
9 april Miami - Cabarete, Dominikanska republiken
2 v kitesurfande med Calle och Linus från LTU
23 april Cabarete - Lima
25 - 1 maj Inka-leden, organiserad resa med camping, trekking m.m. från Cuzco till Macchu Picchu
Tillbaka till Lima och eventuellt träffa en kompis till min Adriana, Barcelona
6 maj Lima - Atlanta
1 v hos Oscar, Björn och eventuellt Jens som pluggar utbytesstudier i knoxville och dayton. Countryclub i Nashville
13 maj Atlanta - Sthlm
14 Sthlm - Umeå
Hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0