Farval Quito

Imorgonbitti om ingenting hant med vagarna under natten sa aker jag till Esmeraldas. Har varit precis lagom i Quito och nu kanner jag mig redo och sugen pa att traffa en ny familj, borja jobba och fa lite varmare klimat!
Haft tva skona dagar och spenderat formiddagarna pa café med Natalie och eftermiddagarna med lite spanskaplugg, tupplurar, introduktionsmote med Hakan och forsok till packning. Fattar inte hur jag fick ner allting nar jag kom hit, och jag har inte kopt nanting! Allt jag kopt ligger i ett paket och ska skickas till Sverige, + nagra ynka smycken till mig sjalv.
Vaskan ar nastan full och halften av mina klader hanger fortfarande pa tork. Blir nog en supermaxi-pase med blota klader som handbagage imorrn!
Har laddat upp med fika for en 9 h bussresa. Dock finns forsaljare som saljer allt mojligt pa bussen men som mjolkallergiker och allmant skeptisk till hemgjorda glassar etc. ar det inte mkt att ata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0