Atlanta

Nu ar den langsta av de fyra flighterna, som jag gruvat mest for, avklarad.
hade en laaaang intervju i amsterdam for att fa ga ombord pa usa-planet om vad jag gjort i jordanien, syrien, vad for praktk ("you know what else they're training there!?")

aterstar 5 h 20 min till quito och blir hamtad pa flyget dar och skjutsad till familjen

har pratat spanska med en dam som skulle till lima, peru som inte kunde engelska, det va trevligt att fa komma igang och hon trodde inte pa att jag var svensk sa latino som jag betedde mig! =)

min mobil fungerar inte. jag hor av mig sa fort jag kan och har battre tillgang till internet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra ifrån dig.Vi kommer att läsa din blogg och följa dina äventyr hela tiden.

Kram Mamma

2009-02-03 @ 18:06:06
Postat av: Lisa

Haha, jo det måste du komma ihåg att fråga =)

Hoppas att du får det super där borta!

Följer din blogg med spänning =)

Kram

2009-02-03 @ 22:51:47
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0