Bye bye Cabarete

Sa borjar semestern i semestern lida mot sitt slut.... Linus akte i tisdags och Calle som har öroninflammation fick stanna! Sa jag har haft sällskap sista dagarna av honom och ett av de österikiska paren som är kvar ocksa.
Slappat, slappat och solat. Avslutad i mandags med en riktigt bra kite-dag, man kan snart inte se nan skillnad pa mig och alla andra ute pa vattet...!

Bilutflykt igar till en tobaksfabrik, lite sista utgang pa strandbarerna och solning vid poolen.
Nu stressar calle mig att jag maste packa och göra mig klar sa jag ska bara sola och bada liiiite till.

Hämtning väntar i Lima och sen 8 dagars tur i anderna. Sa kan droja med nyheter men jag har det fantastiskt. Och börjar se fram emot att komma hem.
Fick skype-rapporter idag att snön har börjat tina sa man inte kan aka skidor i stan längre. Gött. Jag är redo för beach 2009.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Med andra ord så har du hunnit få dig en ordentlig solbränna. Ganska så avis, eftersom man själv ungefär är lika vit som snödrivorna som sakta håller på att smälta bort!

Sköt om dig och hoppas att du kryar på dig snart & så syns vi när du kommer hem!

KRAMAR

2009-05-04 @ 19:31:18
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0