Tillbaka på Arlanda

Så är jag tillbaka här. (och måste vänja mig vid att skriva med prickar).

Dock inte min ena väska. Den där jag lagt kameran eftersom "den måste va säkrare incheckad än i handbagaget, speciellt om jag ska ut i Atlanta en sväng".... shit, shit, shit.

Och alla försäkringspapperen slängde jag ner där också. F*n.... De kan inte se den i Atlanta men har lovat att den ska komma fram och jag har hänglås på den (stoppade ju ingen i Colombia dock) Why?? Hade det inte varit för att kameran låg där hade jag inte varit nervös.... Förmodligen inget att vara nervös för heller, den ska komma fram. Jag har bagagekvittot och anmälningslapp etc. Men jag vill ha den nu!

Riktigt skönt att va hemma är det iallafall. Blev inget Atlanta för mig, jag var helt knäckt igår igen och en ny släng av lite magsjuka/höjdsjuka/tröttsjuka.... Så jag köpte en bok och läste ut den och bara hängde på flygplatsen. Har gått förvånansvärt fort och bra med alla flygningar, var som om inget kunde kännas omöjligt när det bara blev närmare och närmare hemkomsten. Är nu exakt 5 h tills jag landar i Umeå, skojja det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0