Sjuk

Klarade mig hela vandringen men till slut kunde inte kroppen halla emot. Alla i var grupp har haft magsjuka eller hojdsjuka och vilket av dem jag har eller vad det beror pa vete gudarna men daligt mar jag... Kanns battre nu efter att ha hoppat over nattbussen jag bokat igar och snyltat pa ett hotellrum hos nagra av tjejerna i gruppen som var kvar.
Ska kanna efter hur det kanns nu och boka en flight eller buss till Lima sa fort som mojligt och forsoka vila ut dar innan min langa hemresa med tva nattflyg..... Varfor ar jag inte slakt med Harry Potter och kan teleportera mig hem pa en sekund?

Kommentarer
Postat av: gudrun

Du är välkommen hem. Vi längtar efter dig.Du får försöka kämpa med magsjukan mm, det tar bara några dagar så är du hemma igen.Du har gjort en fantastisk resa,och när du sen ser tillbaka på den så tror jag att magproblemen förbleknar...

Kram mamma

2009-05-03 @ 22:09:59
Postat av: Randy

Krya på dig!

2009-05-03 @ 22:29:41
URL: http://randys.se/
Postat av: Lisa

Läste just på din header som blå majs. Om du inte redan har fått reda på det så finns det inte blå majs, utan den är snarare svart och är en parasitsvamp som lever på majs (sotsvamp för att vara mer exakt). Har nämligen läst om den svarta majsen idag och att man anser det som en delikatess där borta. Du kanske åt den och kan tala om hur det smakade när du kommer hem?

Hur som haver, nu ska jag fortsätta mitt läsande. Tenta snart! Kram

2009-05-04 @ 19:39:31
URL: http://lizzzies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Läste just på din header som blå majs. Om du inte redan har fått reda på det så finns det inte blå majs, utan den är snarare svart och är en parasitsvamp som lever på majs (sotsvamp för att vara mer exakt). Har nämligen läst om den svarta majsen idag och att man anser det som en delikatess där borta. Du kanske åt den och kan tala om hur det smakade när du kommer hem?

Hur som haver, nu ska jag fortsätta mitt läsande. Tenta snart! Kram

2009-05-04 @ 19:40:36
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0