Sista delarna har kommit fram

Så, efter många om och men har min väska till slut kommit fram. Uppskuren och utan kamera, vad hade jag trott?
Är så arg på mig själv att jag la ner det där!
"om jag har det i handbagaget kommer jag säkert bara bli bestulen det sista som händer"
"jag har ju låst väskan"
"de ska väl för fan va lite professionella på Delta"
"är det inte mest fördomar att de stjäl elektroniksaker?"

NEJ, det är inte fördomar, det var ren TUR att de bara snodde en keps när de skar upp min andra väska i Colombia.

Jag trodde sånt här hände på gatorna eller om man skickade något med post, inte när man checkar in.

Men men, man lär så länge man lever... Har vissa av bilderna som backup, men det mesta är borta. Inte fan brydde de sig om det.
Men jag klarade mig från att bli rånad i tre hela månader. Det ENDA som har hänt är TVÅ gånger med incheckat bagage. Inte konstigt att den väskan blev försenad till Atlanta...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla synd att kameran försvann!!!

Förstår att du är riktigt förbannad, det skulle jag också ha varit!

2009-05-14 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0