Tillbaka fran paradiset

Ja det ar svart att beskriva hur fint det var pa galapagos, knappt jag fattar att jag varit dar. Vi hann se det mesta av det basta kanns det som, aven om man skulle behova manga mer dagar dar for att hinna gora allt. Dock ar det ju en prisfraga och vi hade en bra tur som var prisvard och det enda vi hade otur med var nagra hajar som inte var pa sin vanliga viloplats som vi inte kunde se men annars har vi sett: massor av sjolejon, leguaner av olika sort, fiskar, rockor, pingviner, jatteskoldpaddor, faglar och jag vet inte allt... svart att raknat upp!
Och imorse fick jag till slut se en delfin som hoppade forbi baten som avsked =)

Red hastar igar upp till en vulkan och saklart fick jag den trogaste som inte ville varken ga eller annu mindre galoppera. Jag som tack vare mina ritter med min kusin Lisa faktiskt kande mig ganska saker!

Ska lagga upp bilder vid tillfalle, nu vantar en sista fika med Nathalie har i Quito och sen sova nagra timmar i "mitt" hus har i Quito och sen bar det av mot Bogotà i Colombia.
Traffade nagra som ska dit nagra dagar efter mig och deras kompis havdar att man kan se Bogotà pa 2 dagar sa det blir tid till lite slappande och bara sitta pa nagot cafè och sa ocksa, det ser jag fram emot.
Var lite nervos for att hitta boende och hade precis tjuv-skrivit av alla adresser som fanns i lonley planet pa en bokhandel innan de korde ut mig och jag foljde Nathalie till ett hostel har som hon tankt ta in pa nasta helg och vad ser jag: en lapp med "Ska du till Bogotá?" och sa ar det samma kedja! Jattemysigt stalle med fik och hostel, sa jag tog numret och har ringt nu och bokat! Kanns jatteskont och ser nu fram emot att lamna Ecuador och smalta detta och se lite nya saker innan jag inom en vecka ligger pa karibiens strander i gott sallskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0