Bogotá

Sa ar jag framme i Bogotá och incheckad pa ett supermysigt stalle. Nar de horde att jag kom fran Quito undrade de om jag kande till dem i Quito och det var ju sa jag fick reda pa detta, och da visar det sig att jag har 10% rabatt! =)
Pa allt dessutom, detta ar aven ett café sa jag har tillgang till frukost och stalle att hanga pa pa kvallarna utan att behova ga ut. Bor med nagra spanjacker och ska strax lana en lonley planet guidebok har och ta lite fika och fundera ut hur jag ska lagga upp detta.

Planet hade fel pa hogra motorn sa vi blev en timme forsenade p.g.a. det, men tur att de upptackte det innan vi startade! Blev lite nervos men peppar peppar har jag hittills haft turen pa min sida. Konstaterade igar med Nathalie att vi klarat oss igenom en nattbuss till djungeln pa fredag den 13e, en till fredag den 13e i esmeraldas och igar flog vi och satt pa rad nummer 13 (den finns ju inte ens pa manga plan) pa en fredag.

Har internet har pa hostelet sa hoppas kunna uppdatera lite mer eftersom!
Allt ar bra sa lange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0