Hett

Umeå bjuder på riktig ryssvärme. Äntligen.
Jag fryser dock inte om armen.
Mest legat ute i solen, inne i skuggan och tagit hand om hunden.
Har en sjuuukt lång att göra-lista att göra. och först skriva.
Imorrn inbjuden på träff med Grand Thornton för att snacka företag. AB vs. enskild firma.
blir intressant.
massor massor och åter massor på agendan, och inte ett dugg tid över för att pilla med bloggen.
Nån som känner någon som är duktig på att koda och relativt billig? Håller på och undersöker lite, kunde vara värt att leja bort det. Är även en hemsida som ska till också.
Tänker gilla avannas inlägg på bloglovin också och vara med i tävling om ett till plagg. Det är i princip det enda jag har på mig. Och shoppa nytt "får" jag ju inte. Jag som alltid brukade vinna i tävlingar förut. Det vände fredag den 13onde i år.
Har äntligen kunnat ha min klänning jag köpte på second hand i vårvintras. Somrig och fin. Körde hundtricket idag och fick komplimang (alltså till mig, L fick hur många som helst) av en herre 80+.
Men skam den som ger sig.
Sen höll vi på att smälta och som tur var fanns en snäll butiksägare som bjöd på vatten, skugga och blötte tassar och till slut efter felkörning av busschaffisen var vi hemma igen och stupade. Då hade vi gått allt som allt kanske 500 m.
Stoltserar fullständigt icke-affärs-shoppad.
Solglasögon: Monokel radiator, klänning: Monki second handly, sandaler: handgjorda av skomakare i Damaskus, klockhalsband: tradera, gips: ortopeden, NUS.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad glad jag blir Johanna att du gillar plaggen så mcyket! det värmer nåt oerhört! kramar!

2011-06-08 @ 21:45:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag har mailat dig, du vann min tävling! Återkom med adress snarast, så kommer vinsten på posten :-)

2011-06-08 @ 21:49:59
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0